مریم روحانی

۳ راهکار کلیدی موفقیت کسب و کار در سال ۱۴۰۰

1- کرونا و مهندسی تغییر در کسب و کار

درس بزرگی که بحران کرونا به ما داد این بود که هر کسب و کاری که آنلاین نباشد به دلیل هر اتفاقی مثل کرونا ممکن است تعطیل شود و در گردش مالی دچار مشکل گردد. علاوه بر کرونا هزاران بحران دیگر کسب و کارهایی که آنلاین نیستند را تهدید می کند پس شما به عنوان یک وبمستر، صاحب شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر باهوش می توانید امسال کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن سوق دهید و موجب رونق کسب و کار  خود شوید. کافرامایانی که کسب و کارهای حضوری دارند می توانند فعالیت خود را به سمت کسب و کار آنلاین جهت دهد. در واقع می توانند تجارت خود را آنلاین کنند.

در حال حاضر بیش از 15000 فروشگاه اینرنتی بر بستر خدمات میزبان فا در حال میزبانی هستند و بخاطر مشکلاتی مثل کرونا هیچوقت تعطیل نمی شوند و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

2- رونق کسب و کار در شرایط تحریم بین المللی

درسی که تحریم های بین المللی به ما داد و مشکلاتی که در زندگی مردم جامعه ایجاد کرد این بود که ما با تکیه بر توانمندی داخلی و علم خود، وابستگی به محصولات و خدمات سایر کشورها را از بین ببریم.

  • تا حد ممکن وابستگی ها را از بین ببریم.
  • خودمان صاحب سبک و علم و ایده باشیم.
  • مانند کشورهای جهان اول خودمان مشکلات را به صورت ریشه ای حل کنیم.

میزبان فا نیز از 4 سال گذشته تاکنون در حوزه میزبانی وب تغییراتی اعمال نموده و با تکیه بر علم و دانش خود زیرساخت های میزبانی وب را داخل کشور و بدون نیاز به هر عامل خارجی مستقر و تقویت نمود. پیشنهاد می کنیم ویدیو رونمایی از تجهیزات پروژه ابری میزبان فا را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *